영어로 말하기

~ 하는 중이에요 영어로

나도 처음이야 2024. 1. 25.
반응형

뭐뭐 하는 중이에요 영어로 표현입니다.

 

I am in the middle of 

 

패턴을 사용할 수 있습니다.

예문을 만들어 봅니다.

 

나는 전화 중이에요

I am in the middle of a call.

 

나는 저녁을 만들고 있는 중이에요

I am in the middle of cooking dinner.

 

나는 볼일을 보는 중이에요

I am in the middle of running errand.

 

나는 중요한 회의를 진행 중이에요

I am in the middle of an important meeting.

 

나는 영화를 보는 중이에요

I am in the middle of watching a movie.

 

나는 운전 중이에요

I am in the middle of driving. 

 

나는 책을 읽는 중이에요

I am in the middle of reading a book.

 

나는 메일을 쓰고 있는 중이에요

I am in the middle of writing an email.

 

* 기억해야 할 표현

run errand 볼일을 보다.

반응형

댓글

💲 추천 글